måndag 9 augusti 2010

Hallojsan!

Nu var det åter igen ett tag sen.
Men jag har haft mycket att göra och jag har inte känt mig så bra, men jag hämtar mig sakta men säkert.

Nyheten är att jag har öppnat min present Bod, jätte kul.
Och jag var med på hantverksrundan i Västerfärnebo.
Det gick jätte bra att sälja, jag trodde inte att det skulle gå så här bra, glad är jag i alla fall.
Tack alla ni som kom på min öppnings dag, jätte kul och trevligt. Tack, tack.
Och tack för alla fina blommor jag fick. Kram på er.
Jag kommer att vara i Kolbäck den 4/9 på en en dagars marknad tillsammans med Margaretas hemslöjd, välkomna!

Här kommer lite bilder:
Hantverksrundan

Hantverksrundan

Present Boden:



Här var det en del bilder från min present Bod.
Alla är hjärtligt välkomna hit.

Eftersom jag jobbar halv tid (förmiddagar oftast) en del kvällar, så kommer jag ha öppet
eftermiddagar och kvällar, även helger, man kan ringa och komma överens om en tid också, men jag försöker att ha öppet så mycket som möjligt.
Ring för info: 070-2051046 Carina

Välkomna :)

Hoppas ni har haft en riktig bra sommar och lata dagar.

Kramar :)

2 kommentarer:

Uttan sa...

Så roligt!

Och Jag som inte kunnat komma till Din Handelsbod ännu...jag är så nyfiken och jag ser på bilderna att det är mycket Jag vill handla av Dej.
Och det ser verkligen mysigt ut.

Ha en underbar semester tripp.

Kram!

Nina sa...

Tack så mycket Uttan. Du är välkommen när du än kommer.
sköt om dig!
Kramar