onsdag 1 september 2010

Hallojsan!

Hoppas allt är bra med er, för det är det med mig.

Jag har ju min present Bod, jag trivs med den som bara den och det är kul.
Det går faktiskt väldigt bra, förvånansvärt bra. Det trodde jag inte. Men det kan ju gå ännu bättre, men det är ju bara början.
På lördag ska jag till Kolbäck och sälja på en en dagars marknad, håll tummen att det går bra för mig.
Jag kommer vara en hel del ut och sälja på olika marknader. Snart kommer jul marknader och det blir det en hel del + att alla är välkomna till min lilla butik "Boden".

Jag har alltid öppet, har jag inte öppet så går det är bra att ringa och komma överens om en tid
tel: 070-2051046
Jag har ett vanligt jobb också som jag går till och där jobbar jag halv tid, så då är jag tvungen att ha Boden stängd, men som sagt det går att inga och komma överens om en tid.
VÄLKOMNA!

Ha det!

Kramar :)

1 kommentar:

Uttan sa...

Så roligt att det går så bra och Jag förstår att det är kul.
Har så gärna velat komma till Din bod men jag har inte kunnat, anledningen tar vi inte här.
Kommer någon dag men ringer Dej före så Du är hemma.

Kram!