tisdag 21 juli 2009







Hallojsan!
Idag är det en lite lugnare dag, E o lilla D ska åka till Sala o leka i stora lekparken med sin stora syster S.
S håller på att flytta till sin kille A, en jätte mysig kille, väldigt go o rar. Hoppas allt går bra för dom och att dom kan boa in sig i den lilla lägenheten, det kanske blir någon större sen. Lycka till S o A.
kram på er.

************

Vart lite sentimental idag saknar min lilla vovsing diesel.
Jag förde över bilder på datorn från min mobil o då hittade jag nåra bilder på honom.
Han är så himla fin, min dotter med :)
Tar med en bild på Freja som bor hos sonen N. Hon är också fin :)

************

Nä nu väntar mina fönster på att bli putsade
vi hörs en annan dag

ha en bra dag

Kramar :)







3 kommentarer:

Stina sa...

Åh det förstår jag...att du saknar vovven. Kram Stina

Villa Carl Larsson sa...

Så goa bilder på hundarna :) Mysigt!!

Uttan sa...

Kul för S att hon flyttar till sin kille önskar henne Lycka till!
I dag skiner solen och det verkar bli en fin dag.
Vi åker på "tur" i dag!
Ha det gott!
Kramar!