onsdag 1 juli 2009

SEMESTER !!



Vad skönt det var att gå på semester i går, fast jag fick sitta med min dotter S på akuten halva natten i stället.
Hon skulle åka hem från jobbet på moppen, kommer på en grus väg med rullgrus på och skulle sakta in och svänga, hamna i en grop och fick sladd och voltade på nått sätt, aj, aj vad ont hon fick.
Ringer mig och skriker att hon kört av vägen, jag blöder som f....n, skriker hon, vart är du och då hör jag att hon håller på att försvinna och hon bara skriker, jag är utanför D skriker hon och grinar.

Kan ni ju tänka er att man tror att alla ben bitar ska synas och att det är en bil som har kört på na, fast det var ju inte det, men i alla fall vart det akuten med ett stort öppet sår på knät som hon fick sy, nu kommer det en liten läskig bild
Tur är det att det inte vart värre, det kunde ha vart huvet och hon klarade sig från benbrott också (skönt)
Det ända som var också, det var en liten svullnad på armen och skrapsår rygg o armar.
Men hon kanske har lärt sig också att man måste vara jätte försiktig när det gäller rull grus.

Tack än en gång A och D för hjälpen. Massa kramar från oss.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Ha en bra dag
Kramar :)

3 kommentarer:

Leila sa...

Åh fy bubblan, vad otäckt det ser ut. Men vilken tur ändå i oturen. Det kunde ha gått värre ändå.
Stackars S och stackars dig. Börja semestern på det viset.
Hoppas det lugnar ner sig och att du kan vara lugn och avslappnad och såååå njuuuut av ledigheten.
Hälsa S
Kram
Leila

Ann sa...

Jag är bara glad över att det ändå gick riktigt bra, det kunde ha varit värre.
Bara glad över att jag kinde bidra med det lilla.
Kram Ann

Uttan sa...

Nej fy bubblan lilla vän hon som är så duktig att ta sig till jobbet själv!
Men det gick bra trots allt.
Och så skönt att ingen bil kom.
Ha en bra semester och sköt om S så hon piggar på sig!
Kram!