fredag 27 maj 2011


Godmorgon!

Idag är det lite busväder (regn), tråkigt, men det får gå ändå.

Idag och igår var jag ledig från jobbet...jag kämpar på hela tiden, men det är svårt..
Jag fungerar i någon dag sen...minnet sviker, ont i hela kroppen och vänster sida krånglar hela tiden och det är sååå himla svårt att förklara om tex. minnet...

Dom förstår inte känns det som. Vissa säger att - det är så när man kommer upp i åldern eller
- det är normalt i den åldern
- så har jag med
Men det är inte samma.......
Du glömmer det mesta..känns det som, hjärnan har fått kortslutning, det går inte alls att tänka.
Man blir frusrterad, det som har fungerat förut fungerar inte nu, man tappar väldigt mycket.

Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag ska till läkaren igen!!! för 155:e gången, hmmm, det är inte heller roligt.
Men, men vad ska man göra???..tänk om man hittade en dunder medicin..yes vad glad jag skulle bli :)

Men från det ena till det andra, så ska jag stå på Västerås marknad i helgen :)
Börjar idag kl. 15.00 och det var lite jobbigt för vem fick migrän i går?????....
jätte kul, jag blir så arg...först till V-ås, packa upp(jag har en underbar sambo som hjälper till), sen till V-färnebo och gratta sonen Nicklas som fyllde 24 år igår, min först födde...tänk vad tiden går, mmmm:)

Nä, nu måste jag äta frukost och sen fixa i ordning mig så jag slipper att stressa.

Ha en riktig bra dag

Kramar Carina

Inga kommentarer: