onsdag 18 maj 2011

Oj,oj,oj!!!

Nu var det länge sedan...
Jag har jobbat, scrappat och slappat...(skämt) för slappat har jag inte gjort
snarare tvärt om, jag hinner inte med mig själv ens, men vem gör det?......inte jag i alla fall.

Just nu är det lite mycket här framåt....kroppen vill inte alls som jag vill, får se vad som händer och sker. Jag har pratat med både läkare och försäkringskassan om allt.
Alla papper och vem ska göra vad...det är ju en hel djungel, man ska nästan vara utbildad för sådant här :)

Sen får vi se hur det blir med allt.

Annars är allt ok, har varit iväg på Rättviks marknad och sålt från butiken.
Det gick jätte bra och det är något som jag vill göra igen, men jag hade jätte mycket
hjälp av både nära och kära + svärdotter och barnens far Pelle.
Har jag inte fått den hjälpen så har det nog inte gått tror jag.

Tack igen för all hjälp!

Hoppas ni har haft det bra medan jag har varit borta från bloggen.

Ha det gott i alla fall
Många kramar Carina

Inga kommentarer: