söndag 23 november 2008

Hallojsan!

Jaha nu var det ett tag sen igen. Idag har jag vart o sålt mitt hantverk på min första julmarknad och det var jätte kul och det gick jätte bra också =).

I torsdags var jag och min vän A till Sala på blomster kurs,det var också jätte trevligt.
Det finns så mycke fina grejer så man skulle vilja handla hem det mesta. Jag gjorde två kransar en till dörn och en till bordet(adventskrans). Jag ska försöka att sätta in en bild på det så vidare det inte bli på nån ryska eller ett annat språk men jag ska försöka på svenska i alla fall =) ja som ni ser vart det dörrkransen. Jag satte in adventskransen också men jag vet inte vart den tog vägen,jag hittar den nog nånstans. Nä nu är det nog färdigt skrivet idag men jag är ledig i tre hela dagar så jag hinner nog skriva då. Kram =)

Inga kommentarer: