torsdag 27 november 2008

Hej,hej!

Det vart inge jobba idag,jag vakna kl.2.30 i morse eller natt och är dyngförkyld.
Tvärstopp i snoken gick inte att andas knappt,så då var det bara vara hemma:(
Jag städade lite på bänken i köket och nös hela tiden,så jag gav upp,gick o la mig
o sov en stund,men jag ska väl gå o jobba imorn ialla fall.

Jag berättade ju att jag hadde köpt julblommor som var så billigt, 19:-st eller 3 för 50:-.
Tänk vad man blir lurad, Kvantum hadde 3 för 30:-,ja som tyckte att jag hadde handlat billigt,ack vad jag bedrog mig.
Jag satte upp mina julgardiner igår,så här vart det,jag tycker att det blir så varmt o mysigt och juligt förstås=)
När jag och min vän A var på blomster kurs så köpte vi en varsin pinne,(kommer ej ihåg vad den hette)men den kostade ialla fall 40:-och nu har jag hängt upp den men är inte helt färdig med den,(det är inte helt likt mig att jag köper pinnar,men det går nog över sen eller inte...) .




Jaa,så här ser den ut. Det syns lite dåligt.
Det syns ialla fall att det är en pinne,(jag är jätte dålig på att komma i håg namn på blommor o tex. pinnar) .

Ja nu får jag väl ta kväller o försöka sova o snörvla lite.
Godnatt/Kramar

Inga kommentarer: