söndag 30 november 2008

Hallojsan!

Nu har jag tid att skriva,det har varit två hektiska dagar.Som sagt det var julmarknad i våra by.
Och förkyld som jag är så har jag jobbat iallafall,och jag sålde även utav mitt julpyssel som jag har gjort. Min dotter E hjälpte mig,hon var jätte duktig,det gick så jätte bra för henne o sälja,det gick jätte pluss(kul). Jag har nog världens bästa barn,dom ställer upp o hjälper till. Alla mina stora barn,N,S,E och även min sambo J hjälpte till på nått vis på denna marknad.
Dom hjälper även till hemma eller vad det än är så finns dom,min son N jobbar istället för mig idag så jag får kurera mig. =) Jätte gulligt av honom.

Idag fick vi tända första ljuset också kul då ser man att man närmar sig jul fast det ser så tråkigt ut ute,för det är ju ingen jul inspiration man får precis =(
Det var ju mycket trevligare om det såg ut så här.
Titta vad mysig med mycket snö =)

Jag har skrivit med mina gamla fosterföräldrar jag har haft när jag var liten S o R,dom är just nu i Thailand så jag undrade om dom märker av oroligheterna där nere men det gjorde dom inte men ett par bekanta var o hälsa på dom och skulle åka hem ,men dom fick åka en 70 mil till nästa flygplats.
Folket som lever där nere säger att det kommer nog att redas upp innan den 4/12 för då fyller kungen år där. och det får man ju hoppas för S och R ska åka hem där omkring,dom har vart där sen i september jag är måttlig avundsjuk, tänk att få åka till värmen dom har just nu 29 grader varmt(å vad härligt).

Idag tänkte familjen åka fram till byns byggdegård där dom har en lite julmarknad,sen tänkte vi tända på kyrkogården sen åker vi nog hem o sätter upp våra julslingor utom hus.

;)kramar

Inga kommentarer: