tisdag 25 november 2008


Tjenixen!

Idag har jag vart i V-ås hela dagen.
Var till panduro,handla in lite matrial till julpysslet jag håller på med,sen var jag till plantagen o handla in några jul stjärnor dom kostade bara 19,90 st/3 för 50 kr och det tyckte jag var bra sen köpte jag några andra blommor (små) för 10 kr st,(vet ej vad dom heter) men dom var söta så då vart det den här lilla julgruppen som jag gjorde (bild),min sambo är allergisk mot hyasinter o andra starkt doftande blommor(tråkigt) så då får man göra andra roliga blomgrupper,nog om det.
Jo, jag var till Ikea också, o där finns det ju hur mycket som helst som man vill ha om plånboken säger det,så är ju inte fallet den är rätt så tyst hmm.......men mycket finns det ,jag hittade två st tavel hyllor som jag tyckte skulle passa i vardagsrummet, men det visar jag när jag har fått upp dom. Annars har jag inte hunnit så mycket mera idag förutom att jag har planterat om mina blommor, som jag har misskött så mycket,det är flera år sen dom fick ny jord så jag hoppas att dom blir glada nu. :)
Jaha nu är det dax o sluta skriva för idag ;) kramar

Inga kommentarer: