onsdag 14 april 2010

Hallojsan!

Nu var det ett tag sen, tiden har inte räckt till riktigt eller så ger jag mig inte tid, hmmm.....
Men nu är det så att tiden inte har funnits.

Jag har jobbat en del, en hel del....Men i lördags var vi på 40+40 fest :)
Jätte trevlig fest, rolig, god mat, god dryck och gott sällskap, det var helt enkelt gott allt i hopa :)
Tack för den underbara festen J o E!
Och i söndags när man var som piggast så kom S o R från Nynäshamn, men det visste vi, så vi får väl skylla oss själva. Trevligt var det, bjöd dom på tacco paj (lactosfri) jätte god.
Men dom var på väg upp till Sälen (härligt), men jag njuter av detta väder, helt underbart.
Jag har hunnit att sitta ute en stund( två dagar) och fått lite färg på mig, jag bara njuter :)
VÅREN är här ;)

Nä, nu ska jag scrappa lite.

Hoppas ni har haft det bra.
Kramar ;)

1 kommentar:

Uttan sa...

Hej!
Tänker på Dej och Hoppas Vi snart kan få till det och träffas.
Kanske vi kan ta en dag på altanen i solen och ta en fika.

Sköt om Dej!
Kram!