torsdag 29 april 2010

VÅR!

Hej!

Vilken helg och vilken vecka...

Helgen var helt underbar. Jag L och S var till Avesta på scrapmässa och scrappade en massa och handlade en jätte massa :) hmm.....det är inte billigt, man får lov att spara alla extra pengar man får till denna hobby.
Men jätte trevligt var det. Det hade dom gjort jätte bra "Engstöms".
Jag vill dit nästa gång ( i höst alltså).

Men satt man inne hela lördagen så var man ute hela söndagen.
Städade tomten, gjorde i ordning grillen för vår årliga VÅR grillning.
Jätte gott.

Ja, sen är det veckan då måndag fick jag ta ledigt, fritids var stängt så jag hade inte någon barntillsyn, men tisdag så var det arbete, det är rätt så mycket just nu, men jag längta till semestern.
En annan är ju ledig hela sommaren, jag menar verkligen hela sommaren (underbart).
Juli månad är jag föräldrar ledig, har en dotter som fyller 8 i ,och jag tänker inte skänka pengarna till staten så då vart det så här. 18 juni och ända in till augusti HÄRLIGT!

Då kan jag nog scrappa en hel del:)
Nä nu ska jag fixa i ordning mig innan jag ska till arbetet.
Ha en jätte skön dag, även om det regnar.

Kramar :)

Inga kommentarer: