onsdag 7 april 2010

Hej!

Vilken dag det var i går.
Vi åkte ju o gratta H igår som vi skulle ha gjort i måndags, men det var ju någon som jobbade då:))
Men vi var i alla fall dit, tjejerna och jag, men det vart hela dagen lång.
Kom inte hem förns efter fyra och kvart över fem skulle jag iväg till Hallstahammar på ett möte ang. Alovera.

Väldigt intressant, men det vart sent, var inte hemma förns till tio, oj,oj, då har ju John blund ropat för länge sen, det skulle man kunna tro, för jag gäsp o gäspa, hmm.....

Och idag, för omväxling skull så ska jag åka till Västerås igen, men denna gång med grannen A, ska bli riktigt trevligt.
Och sen jobbar jag kväll, så det blir ingen vila idag heller :)

Där i mellan har jag hunnit att scrappa, men det får ni se i ett senare skede.

Hoppas ni får en bra dag!
Kramar ;)

2 kommentarer:

Leila sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Leila sa...

Stavade fel i mitt första inlägg och glömde en del ord =(, därför tog jag bort det.

Du verkar ha haft fullt upp. Kul, när det är roliga saker. Vi syns
Kram