fredag 23 april 2010

Så har jag fått en utmaning av Uttan!

Första bästis: Grannens flickor i Ösmo
Första bilen: En gul opel kadett city
Första förälskelsen: Mats

Första husdjuret: En grå spräcklig katt som hette Fredrik
Första jobbet: Städa på statshuset i V-ås
Första köpta skiva: Bonnie M
Första piercing: 7 år, öronen
Första semestern på egen hand: Lifta till Ludvika
Första riktiga kärleken: Min sambo förstås!
Senaste alkoholdrycken: Ett glas cider
Senaste bilfärden: I går hem från jobbet (Valvet)
Senaste film: ------
Senaste ringda samtal: Dotter Sofia
Senaste bubbelbadet: I januari i år, Sälen
Senaste kyss: I dag!
Senaste gången du grät: Halvår sedan
Senaste måltiden: Pizza
.
Åtta snabba:
Har du dejtat en av dina bästa kompisar?: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet?: Ja, min sambo.
Har du fastnat med blicken i någons urringning?: Ja
Har du fått ditt hjärta krossat?: Ja
Har du sagt att du älskar någon utan att mena det?: Nej
sHaft one night stands?: Nej
Har du busringt nån gång?: Ja ;)
Sex saker du gjort idag?: Utfodra Freja, ätit frukost, plocka i diskmaskinen,suttit vid datorn, bäddat sängen, borsta tänderna.

Fem favoritsaker utan rangordning?: Scrapingen,datorn,våran säng,...
Fyra personer du kan berätta allt för?: Jimmy, Sofia, Elin o Nicklas !
Tre val: ????
Rött eller blått? Blått !
Chips eller choklad?Choklad så klart!!!!!!
Sommar eller vinter: Sommar!!!!!!
.
Två saker att göra innan du dör? Två saker?Jag vill göra massor!
En sak du ångrar? Det är en del kan Jag säga.Men det är en hemlis ;o)

Då vet Ni det.
Nu sänder Jag den vidare till......

Hemma på landet.
Finnbo Ann.
Mammyo.





Inga kommentarer: