onsdag 31 mars 2010

Hallojsan!

Härligt det är när det droppar överallt, VÅR,VÅR är välkommen....

Igår vart det en väldig lååång dag för mig med en massa möten.

Först jobba 8.30- 12.30, sen utvecklingssamtal på lilla D, sen ett Alovera möte efter det och det bästa av allt så var det scrapbooking träff kl. 16.00 till typ 21.00

Jag var inte hemma på hela dagen och det känns idag, skall värk och inte gick det o sova heller, vet inte vad det var om det var för att månen lös som aldrig förr....men det får jag inte reda på i alla fall så...;)

Men idag ska man till tandläkaren igen och inhandla lite påsk godis sen i kväll står det JOBB på schemat. Jobbar till 21.30.

Nu har jag fått gnällt av mig lite, men jag är lika glad för det...;D

Hoppas ni får en bra dag idag.

Kramar :)

Inga kommentarer: