torsdag 25 mars 2010

Hej!

Som sagt jag gjorde i ordning mig för cykelturen till jobbet i går.
Och det gick bra att cykla ända tills jag kom till byn och skulle svänga in på en cykelbana, hmmm.....vad händer då?......
Jo, jag upptäcker att det finns inga bromsar..panik...dom har fryst....hjälp.....världens största sväng vart det och rätt in i en snödriva, hmmm..... =o)
Tittar mig runt, ingen såg mig, hoppas jag :o)
Ja det var den cykelfärden. Men jag gjorde inte illa mig i all fall.
Det blir alltid en vurpa varje år på cykeln tror jag, så nu har väl jag gjort min för i år;)

Annars gick det bra att jobba med, kan nog känna mig rätt så nöjd.

Nä nu ska jag göra i ordning mig, hoppas ni får en bra dag idag.
Kramar ;)

2 kommentarer:

Stina sa...

Men nää...vilken panik. Då får man alltså tänka om vad gäller snön.;-)
Tur att det fanns en driva där.
Kram Stina

Uttan sa...

Ajaj...låter livsfarligt...
Tur det gick bra.
Så fina kort Du gör Vi kanske kunde ta en dag så Du kunde lära Mej lite??
Skönt magsjukan är över.
Kram!!