söndag 7 mars 2010

Hallojsan!

Nu var det ett tag sen..En hel vecka, hmm
Familjen har haft sportlov, men inte jag, jag har jobbat.

Veckan har gått fort, jobba, äta scrappa och se glad ut :D

Som sagt så har jag scrappat en del, har gjort en massa kort som är till försäljning och har sålts i väg. Jätte kul är det, fantasin flödar iväg en hel del, det bara växer inom mig :)

Här är en del som jag har gjort


Som sagt det är kul.
Alla kort gör jag även kuvert till.

************


Sen har vi sjuklingar hemma också, lilla D hon hostar, snorar och är febrig och sen har vi min kära sambo som har snorat och hostat nästan hela veckan lång.

Så i morrn får man vistas hemma med lilla D, hoppas hon frisknar till sig fort :)

Och jag längtar efter VÅÅÅREN!!!! Man hör vår fåglarna, det låter så härligt, men denna snö, det känns som om det tar lång tid för den att försvinna.......

Hoppas ni har haft en bra vecka och helg, för det har jag haft, fast sjuklingarna :)

Kram ;)

3 kommentarer:

Stina sa...

Ni får krya på er ni med.;-)

Fina kort du gjort.
Kram Stina

Uttan sa...

Såååå fina kort.Du e duktig Du!

Du får sköta om Dina sjuklingar där hemma.

Kram!

Leila sa...

Stackars lilla D. Hoppas hon blir bra snabbt.
Korten du gjort är så snygga. Du är super duktig.
Vi ses. Kram