måndag 29 mars 2010

Scrapping!

Hallojsan!

Helgen har gått fruktansvärt fort, för fort, jag har inte hunnit att känna på helgen alls......

Fredag jobbade jag hela dagen ända till kvällen, lördag jobbade jag en liten stund, sen var vi iväg och stor handlade och det tar ju sin tid( det ekade i kylskåp och frys), där gick den dan.
Sen kommer vi till den underbara söndagen, tjejerna och jag åkte till Mians i Enköping och scrappade.
Vi åkte vid ett tiden kom hem vid nio tiden, jätte trevlig och mysig dags utflykt.
Tack för en trevlig utflykt S och L, detta måste vi göra om :)

Nu är helgen gjord, där i mellan tvättade jag, men något mer hans inte med.
Det känns som om man blinkade till så vart det söndag.

Det var det, bilder får ni se sen.

Hoppas ni får en trevlig dag idag.

Kramar ;)

Inga kommentarer: