onsdag 10 mars 2010

VÅÅÅR!

Härligt, härligt väder det är, synd att jag inte har kunnat utnyttjat det......
Lilla D är sjuk fortfarande, men på bättringsväg.

Men idag ska jag åka och jobba, för jag har en sån snäll dotter som kommer och sitter barnvakt, och sen ska hon ta med henne hem till sig och sin kille, för att få sova där tills i morgon, för jag jobbar och ska till tandläkaren, så då kan hon vara hos sin stora syster.
Vilken tur jag har som har så snälla och underbara barn som ställer upp.
Puss på dig S, jag älskar dig :)

I går satt jag för omväxling skull och scrappa, men det vart inte så länge....
Det finns ju lite annat och göra tex, dansa med snabel draken, det är ju så mycket hundhår överallt.
Hon lossar och jag dansar med snabel draken, det måste ta ett slut någon gång.
Man kanske skulle raka av na pälsen, då vart det väl en kinesisk nakenhund, hmmm, det skulle se ut det:))

Men tillbaka till korten så vart det dom här:
Nähä nu är det dax att fixa i ordning sig,
Hoppas ni får en riktig skön dag idag i det soliga VÅR vädret.


Kramar ;)


1 kommentar:

Leila sa...

Hoppas det gick bra hos tandläkaren idag. Snabeldraken var ett bra namn ... skratt ...
Korten är ursnygga. Kram