fredag 19 mars 2010

Hej!

Vad härligt det är när man hör dropparna droppa ner utan för huset "TÖA".
Fåglarna sjunger sin sång, härligt, härligt.
Det närmar sig " VÅREN".

************

Idag har jag pratat med en gammal arbetskamrat, riktig trevlig pratstund.
Det var så länge sen, men vi ska träffas någon dag :) Kram på dig.

Jag läste i tidningen en liten dikt eller vers och tyckte den var himla fin. Tänkte dela med mig av den, som inte har eller kan läsa den:

" En vän är den som vet allt
om en och ändå
fortfarande tycker om en
."

Visst är den fin :)

************

Jag har även bråkat lite med snabeldraken idag och dansat med skur moppen.
Alla små valparna försvann (hundpäls) härligt :)

************
I morgon är det jobb hela dagen lång, så jag vet nog vad jag ska göra, men jag vet även också att solen skulle titta fram och det är väl så typiskt när man ska jobba...... hmm...

Får hoppas ni kan njuta av den i alla fall, ha en bra helg.

Kramar :)

2 kommentarer:

Leila sa...

Håller med om att det var en fin dikt. Hoppas helgen går fort för alla som jobbar.
Ha det gott. Kram

Beas sa...

Jag älskar den dikten.

Vilket vackert kök du har...superfint!