torsdag 20 maj 2010

En liten vinter bild, lite svårt att se ut!!!!


Hallojsan!

Vilken härlig dag, en under bar dag, ska snart gå ut o sätta mig i solen, men jag har just nu rensat mobilen på lite kort.
Här kommer det liten blandad kompott:

Desirè ska på disco!

Här var vi till Tyskland!
OPS! Här kom det en liten SNÖ bild! Är det någon som saknar snön?.......
Scrap mässan i Avesta. Dotter Sofia producerar för fullt...
Ett visnings exemplar. Snyggt!

Min första maskning :)
Odling på G! Här ska det odlas majs :)

Här har vi ett glatt gäng. Vi är i Rättvik på rättviksmarknaden.

Desirè vill hoppa hoppborg på marknaden.

Så här vart bröllops kortet jag gjorde!


Det syns lite dåligt, tagit med mobilen.

Kökskåpet borta!

Här är det nya :)
Så här ser det ut nu. Äntligen har jag fått in kylskåpet där det ska stå.
Tack Pelle för all hjälp vi fick.


*************

Det vart lite bilder.
Men nu ska jag gå ut i solen och njuta en stund :)

Ha en bra dag!
Kramar



1 kommentar:

Uttan sa...

Nytt kök !!!!
Så fint det blir :)

Hoppas Du får njuta av värmen och att Ni har en skön helg!

Kram!