söndag 23 maj 2010



Hallojsan!

Vilken trist dag det har varit idag, regn,regn och åter regn, hmm, inte roligt.



Annars har inte dagen bjudit på så mycket, låg och sov väldigt länge idag, annars är jag en morgonpigg människa, men inte i dag. Äter ju nya tabletter för min nacke, men det verkar inte hjälpa så himla mycket, jag tycker nog att jag är mer trött utav mig," orkeslös".....vet ej riktigt vad jag ska göra just nu när det gäller nacken.
Det som är jobbiga det är att när jag gör något, tex. lagar mat, hänger tvätt även när jag jobbar så går det inte att hålla upp nacken och det stramar långt ner mellan skulderbladen, hmm......
Ah, nog om det, får väl kapa av nacken längs med axlarna så kanske det blir bättre :))

Idag har Pelle varit hit och satt upp ett skåp till i köket, det blir så himla fint, men det är inte klart än:)
Det ska rivas en halv vägg också, sen är det dax för vardagsrum att få färg på sig.
Köket skulle en kompis tapetsera när vi väl har bestämt oss för vilken tapet vi vill ha.
Sen ska det in ett nytt golv också, just nu har vi ett ljust golv, och det ångrade jag att vi satte in, men nu blir det ett mörkt och slitet golv.
Det blir nog bra när vi är färdiga :)

Men tack Pelle för allt snickeri, det är tur att vi kan hjälpa varandra :)

Imorrn ska jag testa o jobba igen, jag var ju hemma förra veckan för nacken, men i morrn får vi väl se hur det går, det ska bli intressant o se hur det blir......

Och nu skiner kvälls solen, man blir genast mycket piggare, härligt.
Hoppas det blir fint väder i morgon, en enda sol skulle sitta fint tack :)


Ha en bra kväll!

Kramar ;)



Inga kommentarer: