tisdag 18 maj 2010

Hallojsan!

Vilket härligt väder vi har, jätte underbart :)

Idag skulle jag ha en träff med farbror doktorn kl.08.20, fick åka 7.15 bussen in.
Det gick ju bra, men det tog inte så lång tid hos doktorn heller......jaha, tänkte jag....
Vad ska jag göra nu då?
Jo, jag lyxade till idag, gick till Ångbagaren o käkade frukost med efterrätt till, det ni :)
Det är inte varje dag man gör, fast det var ju lite tråkigt o sitta själv, men det gick.

Klockan gick ju sakta som vanligt, affärerna öppnar ju inte förrän 10.00, hmmmm.....
Men tillslut kom jag på att apoteket öppnar ju tidigt, så fick jag tiden att gå lite till.

Till och med blomsterverkstan hade öppnat, jippi, så då var jag där och beställde lite blommor.
Vi ska på begravning på fredag (inte så roligt) men nu är blommorna klara i alla fall.

Sen gjorde jag Sala ett tag, skulle åka med 12.00 bussen, men klockan 11.00 kom jag på att jag hade ju lust o klippa mig och gjorde det, men det tog över en timme det, så vad gjorde jag jo missade bussen förstås......typiskt mig... så jag fick gå i Sala till klockan 14.05 för då gick nästa buss...hmm ja,ja. Men det vore lite roligare om stan var lite större eller mer butiker :))

Men jag vart kort hårig på kuppen :)

Ha en bra kväll ;)
Kramar

1 kommentar:

Leila sa...

Vad spännande det ska bli att få se nya Carina =)
Sala är inte så stort att man kan gå i timmar och shoppa =(. Inte finns det någon scrapbutik heller. Hoppas vi syns. Kram