söndag 30 maj 2010

Grattis!

Grattis alla Mammor på mors dag!

Hoppas ni har haft eller har en riktig bra dag, för det har jag haft och har.

Morgonen började med en kopp kaffe på sängen och en bukett blommor från syren häcken, jätte mysigt.
Sen kom dom stora ungdomarna hem och de hade inhandlat rostbiff, skinka potatis sallad och bröd som dom bjöd mig på, även dom andra fick smaka :)
Och efter det vart det mors dag tårta, jätte god :)
Tack alla mina barn, jätte underbart gott allt var.
Jag har även fått en välkommen skyllt, armband, cd skiva och små cocktail glas av barnen, jag måtte ha varit en riktig snäll mamma ;)
Så gulliga =)

Det har även varit en riktig underbar dag, solen har skinit nästan hela dagen lång, det var en stund på dan som det regnade en hel del. Men dom eländiga myggen är hopplösa, ha,ha dom flyger ju... men dom är jobbiga i alla fall.

Frejan har vi fått sätta på tratt på huvudet, vi upptäckte ett ca 2 cm stort sår på sidan av svansen som hon har tagit bort pälsen på och det är 2 små sår där, hmmm:( vet ej vad hon har gjort, men jag ska testa göra rent det i några dagar och se om det blir bättre annars får jag ringa farbror veterinären.
Inte kul.

Men hoppas att ni har haft en riktig bra dag idag!

Kramar :)

Inga kommentarer: