tisdag 25 maj 2010

Hej!

Kyligt, kyligt har det varit idag eller till och med ÄR kyligt. Vart tog sommar värmen vägen??

I morse när jag skulle gå till jobbet så regnade det och blåste, inte roligt, men en trevlig arbetskamrat stannade och jag fick lifta med honom, jätte snällt. Tack Y :)

Men då kom jag på att när jag var yngre så liftade jag ofta till Dalarna, närmare bestämt Grängesberg. Det var jag och en tjej kompis som heter L som gjorde det.
Vi umgicks väldigt ofta på den tiden ( oj vad gammalt det lät), men sen växte vi väl i från varandra, man bildar familjer och kanske flyttar från orten (vilket jag gjorde), men idag!!! har jag fått kontakt med henne via facebook, tänk vad bra denna sida är FACEBOOK, jag har fått kontakt med flera gamla vänner, jätte kul. Det finns även en till som jag har fått kontakt med, hon har stått mig väldigt nära en gång i tiden, även nu också. Hennes föräldrar tog sig an mig när jag inte visste vart jag skulle ta vägen, helt underbara människor var det, och hon bor nu i Göteborg och jag har funnit henne via facebook och hon heter P, kul :)

Idag har man arbetat med denna onda nacke, är helt slut nu, det gör så fruktansvärt ont.
Men i morrn ska jag ringa läkaren igen.
Hoppas dom hittar på nått åt det nu på en gång :)

Och imorrn fyller min son N 23 år, hmmm... tänk vad stora dom har blivit..eller är det jag som börjar bli gammal?...........man gör sig ju inte äldre än vad man är ;)

Ha en bra kväll

Kramar ;)

Inga kommentarer: