torsdag 27 maj 2010


Hej!

Vilken dag det har varit idag!!!
Det känns som om det är väldigt mycket man har gjort fast det inte är så mycket......eller?!!!!

Jag började med att cykla till jobbet idag, tänkte att jag inte skulle behöva jäkta dit och att inte jag skulle överanstränga mig (nack onda) så jag började i god tid och då menar jag god tid.
Det är ca 2,6 kilometer till jobbet och jag cyklade kl. 8.30 och 8.40 var jag där, hmmm typiskt mig igen!!! jag börjar inte förrän 9.30 så ute i GOD TID var jag :)

Men jag gjorde i ordning ett gäng smörgåsar, en hel del, det var överfyllt, men när jag gick hem så fanns det inte mycket kvar, tänk vad det går åt smörgåsar på en dag, hmm.......det är väldigt kul tycker jag:)


Man har konstiga funderingar ibland, men det måste man ha.......

Det är lika med när människor inte kan stå för det man menar och inte kan vara ärliga och uppriktiga från början, då blir jag så ledsen och besviken, lika med att inte kunna höra av sig någon gång....
Det ska alltid vara från ett håll, det är också konstigt, väldigt konstigt.
Men det är väl skillnad på folk och folk tydligen..........

(lånad bild)

Vad härligt det ser ut!
Inga bekymmer!!!!
Jag tycker det är så fint med fjärilar och blommor :)

Men nu vill jag faktiskt att solen ska titta fram lite mera än vad den gör nu.
En stor en vill jag se
Hoppas ni får en bra och mysig kväll!

Det ska jag ha med min familj.

Kramar :)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Jadu Carina. Vissa människor är underliga. Och oärliga är väl bland det värsta som finns. Hoppas vi kan vara ärliga mot varandra. Ha nu en härlig helg med familjen i husvagnen. Kramar från K

Nina sa...

Ja, det vet du att vi kan :)
Vad glad jag blev av dessa ord från dig. Kramar tillbaks.

Leila sa...

Skit alltså. Har alldeles glömt bort att blogga runt =(. Härliga bilder du hade i mobilen. Den bilden som visar snö utanför fönstret är så vacker. Och lilla D, hon är söt hon. Bröllopskortet vart ju hur snyggt som helst. Du är då bäst.
Hoppas nacken ger med sig, eller att farbror doktorn kan göra något så det blir bra. Inte kul alls att ha ont.
Håller med vad K skrev =)
Ha det gott tills vi ses. Kramis