söndag 28 februari 2010

Lång!


Hallojsan!

I går var jag och L på scrapmässa i Västerås, jätte trevlig dag.
Det vart en lååång dag till och med.
Dyrt vart det också, men , men det gjorde inget :)

Här kommer det ett par bilder därifrån.

Massor av grejer har dom :)

Jag gjorde några kort där
Detta kort tävlade jag med, men det var någon annan som vann, bättre lycka nästa gång.
Det var mycket fina grejer dom gjorde där. Men tack L för denna dag, helt underbar dag.
God mat skratt och trevligt sällskap :) Vi måste gör om det den 30/10 :D

Sen gjorde jag detta påsk kort där borta.
Lite suddiga bilder, dom är tagna med mobilen.

Kul är det i alla fall att göra en massa kort och åka på mässor och lära sig mer om det :D

************

Och idag har jag haft en väldig låååångt startsnöre, kom inte alls igång på hela dan.
Men vi tog skotrarna och skulle åka iväg och grilla, men kom bara till andra sidan av åkern, men vad gjorde det, det gick och grilla korv där med.

Sen har vi tokiga hund som verkligen älskar snö, se här :)



Ja, ni ser, hon älskar verkligen snön.
Men i all fall så gjorde vi något till slut.

Hoppas ni har haft det bra
Kramar :)

2 kommentarer:

Leila sa...

Absolut att vi gör om det =). Dagen blev lång, men himla kul.
En härlig dag även idag, verkar du haft. Häftigt att grilla.
Ha det gott
Kram
Leila

Uttan sa...

Fina kort...Har köpt en liten kortsats eller vad det heter på Everlövs i dag och ska försöka få i hop Tackkort så gått det nu går.

Underbara bilder på Vovven.
Du har en Utmaning hos Mej ;o)

Kram!