måndag 19 oktober 2009

( dom ser inte ut så här, lånad bild)

Hallojsan!

Helgen har varit arbete för hela slanten, lördagen var jätte kul att arbeta.
Jag hade så mycket folk att det fanns inte en mugg eller en sitt plats, då är det jätte kul.
Folk handlade räksmörgåsar på löpande band, så himla kul :))))

************

Vi har i alla fall fått hem våran container som vi ska fylla, och det är jätte lätt :))

Idag ska jag jobba, ville inte kliva ur sängen, men det är ju ett måste, men det går bara bra när man har kommit upp och fått i sig lite kaffe, då är det lättare :)

************

Regn, regn och regn, hmm...tråkigt nu vill jag ha snö, för vi har fått tillökning på skoterfronten och nu vill jag bara ut och köra. Vi ska vi till Sälen en vecka i Januari då ska skotern följa med med. Och jag bara längtar och längtar :))))
(förra vintern)


************

Nä nu måste jag äta frukost och göra i ordning mig inför dagens arbete.

Hoppas alla har haft en bra helg.

Många kramar :)


3 kommentarer:

Uttan sa...

Så roligt att det går så bra på Valvet det är ju roligt att jobba när det kommer folk.
Men det är klart är det trevlig personal så kommer de ju kanske för den sakens skull också,eller hur???
Trevlig atmosfär betyder mycket.
Goa mackor,kan jag bara drömma om....
Jag kan inte äta så mycket men längtar efter god mat..
Kul med vintersemester få se om det blir nån sväng till fjälls för oss också Mannen har ju ny utförsrustning och vill nog åka.
Ha det gott!
Kram!

Leila sa...

Vad sugen jag blev på en räksmörgås.
Det kommer att gå fort till Sälen semstern =)
Ses
Kram

Anna sa...

'åååh, rackarns vad roligt med skoter!! och sälen! lyx på hög nivå.. :)