tisdag 27 oktober 2009

Hallojsan!

I lördags var vi till Västerås, till optikern....oj,oj vad jag såg dåligt, jag fick nog en liten chock när jag såg att jag såg så dåligt, hmmmm......men på fredag får jag mina glasögon, då ska jag nog se allt igen :))) det ska bli kul :)

Sen på kvällen var vi ju på 60 års kalas, jätte trevligt var det.
Det var god mat, dans och mycket dryck och trevligt folk, det kan inte bli bättre :)

Söndagen var vi lite trötta, det var lite segt, men det gick. J:s kusiner kom o hälsa på en stund, så dagen gick ändå.

I går (måndag) städade dotter E och jag utomhus, och vet ni vad jag hittade????
En hel altan!......det var så mycket skräp på den så man kunde inte gå på den, men nu så är den ren igen och lycktorna har kommit fram :) Ser mycket trevligare ut :)

Och idag, hmm.... ska jag till tandläkaren (jag har tandläkar skräck) vill inte det vrider sig i magen på mig, men måste....men det brukar gå över sen :)

Det är väldigt skönt med ledigheten, men jag känner mig inte riktigt utvilad, men det kommer väl, jag känner mig så slut, men det kan också bero på att jag har varit så förkyld och har lite av den kvar??.....

Hoppas allt är väl med er, ha en bra dag

Kramar :)

2 kommentarer:

Uttan sa...

Hoppas det gick bra hos tandläkaren.
Tänk att du ska få glasögon då kommer Du att se bra ut ;)

Ha en fortsatt trevlig ledig vecka!
Kram!

Leila sa...

Hejsan
Inte undra på att du är trött. Du vilar ju inte precis.
Ha det gott
Kramis