söndag 11 oktober 2009

Höst !!

Hallojsan!

Det är snorig och hostigt idag med.
Hostan är väl inte så farlig men jag känner ju inte doften av någonting, så täppt i näsan.

Jag gjorde i ordning en nöt stek, potatis och kantarell sås, mmm, vad det luktar gott säger alla, men en annan känner ingen ting, lika med smaken, där kände jag lite men jag tyckte nog att det var dåligt kryddat men det var det inte sa dom andra, hmm, ja,ja det går över :)))

Annars tycker väl jag denna helg har varit ur tråkig, bara snora omkring och legat, skiiit tråkigt, jag som har så svårt att sitta still, men det gick rätt så lätt att ligga igår.
Annars har jag väl inte gjort så mycket, förutom att föda resten av familjen :))

Vilket fint höst väder det var i morse, frostig på alla trän o buskar, så fint.

Ha en bra dag

Kramar :)

1 kommentar:

Leila sa...

Ibland kan det vara bra att inte ha något doft *skatt*
Krya på dig
Kram