fredag 23 oktober 2009


Hallojsan!

Idag har jag varit i Sala nästan hela dagen lång.
Handlade lite kläder till mig, kläder till lilla D och blommor till födelsedagsbarnet som vi ska till i morgon plus blommor och nya krukor till mitt jobb (Valvet).
Dom har jag planterat och gjort i ordning som jag ska lämna i morgon lördag även dom gamla blommorna fick ny kruka och ny jord (dom vart jätte glada, tror jag).
Så här vart det:


************

Annars är det jätte skönt att veta att man är ledig nästan en hel vecka ( även om det retas i andras ögon), får man skriva så?????.......men jag gjorde det :)))

Hoppas alla får en jätte skön och trevlig helg, det ska jag försöka ha.

Sköt om er
Kramar

2 kommentarer:

Uttan sa...

Jätte fint Du planterat det kommer att bli fint och det är ju blommor som står sig bra.

Skönt med en veckas ledighet,det behöver Du.

Ha en trevlig helg!
Kram!

Leila sa...

De är så fina. Och så har jag sett dem i verkligheten, då är de ännu finare.
Ha det så gott nu när du är ledig. Inte tänka jobb eller sånt.
Kramis