fredag 9 oktober 2009


Hallojsan!

Nu var det ett tag sen, det har varit långa dagar på jobbet så jag har inte orkat skrivit, men nu skriver jag en liten truddelutt.

Just nu är jag dyng förkyld, inte kul, har inte tid.....men,men, nu är jag det!!

Som sagt så har jag jobbat hela veckan lång, så jag har inte hunnit att skriva men varit in på era bloggar och skrivit lite, men vi har hunnit handla en platt tv, jätte kul :)))
Jag trodde nog inte att vi skulle skaffa oss det, men det gjorde vi, (vi vart moderna) men vilken skillnad det vart, nu ser man ju allt på tv:n, till och med Hasse Aros skäggstubb på efterlyst, det har man inte sett förut för jag har tyckt att han har varit ny rakad, hmm....tänk vad man kan missta sig ibland :)))

Om helgen blir skaplig så ska vi städa tomten inför vinter, allt skit ska kastas. Vi väntar faktiskt på en container som vi ska hyra, då är det lättare att kasta en massa. Det finns nog mycket inomhus också som ska bort..

Ni får ha en skön helg, sköt om er.

Kramar :)

1 kommentar:

Leila sa...

Det är skönt att få städa bort bråten man inte vill ha. Vare sig det är på tomten eller i huset =)
Ta det lugnt bara, för är man förskyld så är man.
Ha det gott
Kramis