onsdag 28 oktober 2009

Vila!


Vila bör man annars dör man,
sen är det skillnad på vila och vila.
Vila från jobbet måste man göra,
för där måste man finnas till hela tiden...
När man är ledig och är hemma så måste man även göra sina sysslor ändå,
fast man är ledig från jobbet...( många gånger är jag inte ledig från jobbet, när jag är ledig, måste finnas ändå)

Har man småbarn så måste man hitta på nått med dom också, även om man är ledig från jobbet....
Det kan låta att jag inte vilar, men jag gör det mellan stunderna (försöker), men det man inte hinner med hemma, när man jobbar måste man ju ta itu med när man är ledig.
Så är det....

Ha en bra dag Kramar :)

2 kommentarer:

Leila sa...

Usch ja, man tror att man ska få slappa när man är ledig. Men ack vad man bedrar sig =(
Men man vilar nog ändå, för det är inte samma stress hemma (hoppas jag)
Ha det gott
Kram
Leila

Leila sa...

Hejsan
Du har en award att hämta hos mig.
Kram
Leila