torsdag 1 oktober 2009

Hallojsan!

Nu är jag här igen!

Tisdag och onsdag har jag jobbat och stått i, varit lite trött på kvällarna, men jag känner mig rätt så trött i allmänhet ändå, kan nog vara så att det är hösten och att man har en värk hela tiden, eller så är det nått annat......

Idag ska jag i väg och jobba i morgon är jag ledig (skönt). Ska garnera en smörgåstårta (kul).
Sen hem och packa för vi åker till Rättvik.
Det är Rättviksmarknad i helgen så vi åker idag och är där hela helgen:)
sen är det ett par bekanta från Sala T och A. Dom ska bo i husvagnen och vi har stuga, meningen var att vi skulle ha husvagnen men dotter S och hennes kille A ska med och då konstaterade jag att det kommer att bli olidligt trångt, så vi hyrde oss en stuga.

Nä nu ska jag göra i ordning mig.

Ha en bra helg och sköt om er

Kramar :)

1 kommentar:

Leila sa...

Ha det så mysigt nu i Rättvik. Koppla av och njut.
Kram