fredag 16 oktober 2009

Hallojsan!

Det är fortfarande snorig, det verkar inte vilja gå över nån gång, men jag arbetar ändå. Jag har väl haft lite tur att jag har varit ledig, jag går nu på min arbetskamrat K:s schema, men jag ska jobba i helgen.

************


Och i går så var dotter S och min svärson hit och hälsa på och dom tog med mig ut på en sväng till Västerås och det stora varuhuset IKEA, hmmm..... jätte trevligt.
Jag hittade ett större täcke och påslakan till mig och den jag delar säng med :)
Sen käkade vi på Pizza Hut (buffe) mmm, jätte gott :)))

************

Och nu har den gamla diskmaskinen åkt ut för alltid, det blev en ny. Och vi handlade den i byn, det var tur att el A hade en hemma. Tack :)
Den är fisans snygg ;)

************


Och idag kommer det en stor container hit, det är sonen N som har fixat det, så nu blir det ur rensning på gårn :) ALLT SKIIIT SKA BORT :)

Hoppas ni får en bra helg

Kramar :)

1 kommentar:

Uttan sa...

Klart man ska handla på hemma plan.
Grattis till nya diskmaskinen det är alltid kul med nya grejor tom en diskmaskin.
Trevlig Helg!
Kramar!