tisdag 29 december 2009



God fortsättning på er!


Hej!

Helgen har vart bara jobb för mig, men jag jobbar bara idag, onsdag och torsdagen sen är det två veckors leeedighet...., jippi.
Och nu har jag redan börjat räkna neråt, för vecka två blir det Sälen nästa :).......
Härligt, härligt, vi ska ta med våran skoter upp dit, så jag kommer att njuta av fulla drag :)

(inte denna skoter, för den här är såld)

***************

Och tomten kom till lilla D, hon vart jätte glad, men hennes kommentar om tomtar låter så här:

Den riktiga tomten kommer på natten
och låtsas tomten kommer på dagen(den som klär ut sig)
men han ser ut som en skurk, hmmm vad säger man då :)

Så lilla D:s dag var bra i alla fall :)
Tack tomten.....

***************



Och alla bar n hade tydligen varit snälla med tanke på alla julklappar,
även de vuxna hade vart snälla dom också :)

Hoppas ni har haft det bra under jul.

Vänner ska man vara rädda om,
dom växer inte på trän.

Kram ;)



3 kommentarer:

Leila sa...

Jisses vad julklappar.
Hoppas du får en helt underbar vecka i Sälen. Men scoter åkning bland annat. Men framförallt ... njut av din ledighet.
Vi ses
Kram

Stina sa...

En stor bamsekram till dig. :-)
Stina

Uttan sa...

Men så lik vår Tomte som sitter ute på våran bänk eran Tomte var ;o)
Fick Du nå paket Då?
Skönt att Du får lite ledigt.Jag hoppas Du kan komma någon dag jag har ju en present väntar på dej.
Sälen så mysigt jag längtar verkligen dit men nu har vi ju lite projekt på gång här hemma så det får allt vänta.

Kram!