måndag 14 december 2009



Hallojsan!

I dag var det arbete, garnerade en tio bitars smörgåstårta och en en bitars ost och skinka.
Det är inte lätt att garnera en en bitars tårta, allra helst inte en ost och skinka, men det går...men det är så liten yta att dekorera på, men kul, hoppas att den som skulle ha den tyckte det också :)

Och snöar gör det också, jätte kul. Vill ha mycket snö....tänk en vit jul...;)

I dag höll jag på att bli påkörd av en billist, när jag skulle gå hem från jobbet...:(
Folk kör ju som galningar, jag hade reflex väst, en orange en, jag syndes väldigt väl,
jag går på min sida av vägkanten, men bilen som kommer bakom mig ska ju åka på sin sida,
nä, han genar på sin väg kant och kör på min sida och det var nästan så att han snuddade jackan...första tanken att jag skulle ha stuckit ut armen, men det skulle göra så ont..och sen behöver jag armen :)
Men arg vart jag....

I dag har jag även hunnit med att göra ischoklad, så nu är det gjort, skönt :)
Nu är det bara resten kvar....

Nä nu ska jag göra lite mer nytta, vi ses

************
Om man vill att en vän ska visa att det är en vän, hur gör man då?.... Man ska väl inte bara vara vän åt ett håll, eller..... Ge och ta, ta och ge...

************
Kramar :)

2 kommentarer:

Stina sa...

Ja, en del är inte kloka när de kör alltså. Värre och värre blir det också tycker jag. Ta hand om dig gumman. Kram Stina

Uttan sa...

Ja jag skulle nog inte våga gå efter vägen nu när det är så mörkt men du måste ju ta dej hem....Kanske bäst du springer ner i diket när det kommer en bil.Klart Du blev rädd vem skulle inte bli det.
Kul att ute kvällen blev lyckad i helgen vi har inte ätit julbord än och det ser inte ut att bli nått heller.
Kom i håg att jag vill köpa fler julkort om Du har alltså.

Kram!!