onsdag 9 december 2009

GRATTIS!

Idag är det Grattis till min dotter Sofia, hon fyller 20 år idag.
Det känns lite konstigt när hon inte bor hemma. Man är van att kunna sjunga på morron, men hon kanske tycker att det är skönt att slippa den biten.
:)

En liten ros till dig gumman.
Kram jag älskar dig och ha en bra dag idag.

************

I morse så bakade jag lussekatter.
Jätte skönt att få ha dom gjorda nu, jag har lovat lilla Desirè att få det när hon kommer hem från
skolan.
************

I dag börjar inte jag jobba förns halv sex, jätte skönt.

Nu ska jag äta sen frukost, så jag hoppas ni får en trevlig dag idag.

Kramar :)


2 kommentarer:

Stina sa...

Ja, men visst känns det konstig. Undrar hur länge det tar tills man vant sig att de flyttat.
Det är ju så tyst.:-) Kramis

Uttan sa...

Grattis till Dotra!!!!!

Goa lussekatter Du baka i ottan!

Ha en bra dag!
Kram!