måndag 7 december 2009


Hej!

En ny vecka, den känns lång just nu, men kommer man bara till onsdag så
går det fort.

På lördag ska våra grannar S o K och vi på julbord, jag bara längtar.
Vi ska till Fagersta, så det blir nått nytt ställe för oss. Kul tror jag att det blir, för det brukar vi ha när vi går ut tillsammans :)

Här kommer en bild från söndagens bakning
Jag måste få visa en duk som jag hittade för 20 kronor, duger väl att ha som julduk för julafton.

Den kan man väl ha på bordet, ser inte så illa ut:)

Idag har jag jobbat, lite jobbigt, men det går.
Dom kom och började möblera om i vårat kök på jobbet, det blir nog jätte bra, tror jag.
Jag ska få ner mitt höj o sänkbara bordet, jag får så himla ont i nacken när jag håller på och dekorerar mackor och tårtor, så nu hoppas jag att det blir bättre arbetsställning :)

Nä nu ska jag packa 20 kilo köttfärs som kommer hem nu.

Ha en bra kväll

Kramar :)

2 kommentarer:

Leila sa...

Inget fel på den duken. Och det bakade ser så gott ut. Hm, man kanske skulle komma över på en kopp te =)
Ha det gott
Kram
Leila

Uttan sa...

Goa kakor...

Så bra att Du får ner bordet det är ju ämnat för dej.

Ha en bra Tisdag.
Kram!