torsdag 17 december 2009


Stenbocken

Ditt horoskop för vecka 51

Fram till jul blir det karriären som upptar det allra mesta av din energi, och du kommer inte ifrån det tryck som konstant vilar på dig - inte minst från personer som gärna dominerar omgivningen samtidigt som de suger åt sig beundran och uppskattning för sådant som du känner egentligen är ett resultat av din starka ansvarskänsla. På din lediga tid drömmer du dig bort till en mer idealistisk miljö där du kan nära dina andliga relationer och uppleva mer romantik. Detta är en bra tid att glädja dig åt din andliga och kreativa potential, och några av dina mest givande relationer just nu kan vara med människor som är intresserade av nya insikter som ligger till grund för personlig växt.

Var in på facebook och titta på hur mitt horoskop ser ut, så här vart det....

*********************

I går var jag och hälsade på Uttan , vi fikade och pratade en massa skit....
Jätte trevligt, goda kakor bjöd hon på också :) Tack Uttan!

Sen kl.17.30 skulle jag börja jobba, vi hade en liten lätt avslutning för ungdomarna, så vi bjöd på en liten lätt jultallrik, jätte gott...och trevligt..:)

I dag blir det arbete med, får nog räkna med hel dag, min arbetskollega har blivit sjuk(förkyld).
Det är dessa tider nu, peppar, peppar ta i träd, jag har klarat mig än så länge, vill inte och har inte tid :)

********************

Hoppas ni får en bra dag idag

Kramar :)

Vänner ska man kunna ha till mycket, eller......

2 kommentarer:

Uttan sa...

Ja Du Mannen e också Stenbock ;o)

Nej nu får Du inte bli förkyld....ät vitlök!!!!

Kram!

Leila sa...

Jag är också Stenbock =)
Hoppas du inte behöver jobba för 2 nu.
Ha det gott till vi ses
Kramis
Leila