söndag 20 december 2009





Hallojsan!

Oj,oj vilka dagar det har varit.

I Fredags skulle jag göra smörgåstårtor och det var inte en beställd, jag började 07.00, för att jag skulle hinna.
Så här såg det ut då

Kul är det :)

*************

På kvällen bjöd jag min kära sambo på julbord i
Sätrabrunn, jätte gott var det och jätte kul att se
sin dotter arbeta. Duktig är du. Kram dotter.


Och i lördags vart det en hel dag i Borlänge istället för Valbo, men det gick lika bra det.
Vi klarade faktiskt av alla julklapparna, jätte skönt....så nu är det bara resten att göra.

*************

T ex jul godis som jag har gjort idag då, det vart wienernougat och vit lime is choklad, jätte gott
Har ingen bild på is chokladen men det kommer :)

************

Sen har jag städat kylskåp, skafferi och nedervåningen och det är också himla skönt att ha fått det gjort, för i morgon ska jag baka matbröd och göra janson, så nog har jag att göra i morgon , jo köttbullarna blir i morgon med :)

Härligt är det också att det har kommit snö, även skåningarna har fått, min stora syster C i från Staffanstorp skickade bild bevis, så det är kul att dom får känna på en vit jul dom också.
För det blir man inte bortskämd med precis.......;)



Hoppas ni har haft en bra helg

Kramar :)

Vänner, vänner
är svåra att förstå sig på......

2 kommentarer:

Uttan sa...

Så fina smörgåstårtor, de va längesedan jag gjorde nån sån.....
Nu närmar vi oss julen och så är det väl en födelsedag också?

Hoppas Du hinner njuta lite också och inte bara stressa.

Kram!

Leila sa...

Oj, vilken fin vinterbild. Visst är det härligt med denna snö. Och den var kvar på julafton.
Det verkar som du ändå haft lite stressigt före jul. Men du är ju bäst och klarar av det galant =)
Kram