söndag 13 december 2009

Hej!

Oj, oj,oj vilken trevlig kväll vi hade i går.
Vi var på julbord i Fagersta Brukshotell, jätte trevligt.
Vilket fint julbord dom hade, jätte god julskinka, men ni skulle ha sett godis bordet, oj, oj vilket bord, jag som är en riktig godisråtta, älskar godis fast jag inte ska äta, men det gjorde jag igår, massor :)

Jag träffade även Uttans dotter J, kul, man kände i alla fall igen ett ansikte.
Man känner ju inte speciellt många i Fagersta :)

Vi dansade hela kvällen både S, K, J och jag, vi var kvar till siste man, hi,hi, det är inte ofta
man är ute så sent :)
Stackars sonen som fick hålla sig vaken, men han är ung...tack sonen...:)

Tack även S och K för en trevlig kväll och underhållning, vi har skrattat :)

************

Idag har vi varit till dotter S och svärsonen A och firat henne.
Hon hade varit så duktig att laga mat, fläskfilè, klyfftpotatis, wookgrönsaker och brunsås, jätte gott.
Hoppas du vart nöjd med presenterna.
Jag hade gjort ett kort till henne med en bild på henne som jag har gjort till en gammal bild, fast med hjälp av våran kontorist E på jobbet, tack E för hjälpen.
Så här vart kortet
Det vart ingen bra bild med kameran men det får duga, jag tror att kameran inte riktigt vill som jag vill, den kanske håller på att ge upp.

Så här ser insidan ut, hon fick ett present kort på kläder på Vero Moda för tusenkronor, så nu kan hon verkligen handla kläder till sig själv. Hon som älskar det, jag menar verkligen att hon älskar det :)
Tillslut kuvertet, det ser ut så här :)

Tack än en gång för maten hjärtat, det hade ni gjort bra, älskar dig. Kram

Hoppas ni har haft en bra helg.

Vi ses

Vänner är väl vänner som man
pratar med och bryr sig om ibland...

Kramar ;)

Inga kommentarer: