tisdag 26 januari 2010

Hallojsan!

Det gick inte längre!
Igår när jag jobbade så hade jag sån himla skall värk, kom hem orkade ingen ting.
Arbetskamraten K ringde mig och vi pratade en stund, sen fick jag lägga mig, det vart till migrän, men det räckte med typ tio minuter en kvart, det var så himla skönt att bara somna den lilla stunden.
Men sen gick jag o la mig och vaknar med skall värk idag med (skit tråkigt).
Det åkte hiss i magen på mig i morse och skall värk och sån himla värk i kroppen, det svider även i nacken med, så jag undrar om inte det har blivit överansträngt i nacken, hmmm......
Det är inte lätt att veta, får ringa farbror doktor igen.....

Kanske därför jag är så trött och svimfärdig.........

*******


Annars har inte jag gjort något idag förutom att vila (tråkigt), jag tycker det är jobbigt att ligga ner och vila även om man behöver det, har svårt att inte ligga och fundra på en massa måsten göra.

Hoppas ni mår bra allihopa.

Kramar

1 kommentar:

Leila sa...

Skit i alla måsten. Vila bara och tänk enbart på dig själv.
Kramis