torsdag 21 januari 2010

Hallojsan!

Nu har man jobbat tre dagar.
Jag måste nog säga att det är skönt med ledighet...:)
Jätte skönt....skulle vilja vara mera ledig faktiskt:)

I morse när jag kom till jobbet kände jag mig så konstig,börja skaka och svettas.
Jag åt en riktig god och bra frukost i morse, rågfling gröt och lingon syllt, det är väl en bra frukost...
Men när jag kom till jobbet så höll jag på att svimma, vet inte varför, men något var det.
Men vad.....

*****

I dag skulle jag till tandläkaren och laga en tand som har gått sönder, det gick jätte bra, jag har en sån bra tandläkare som tar hand om mig väl (tandläka skräck).
Men jag åkte buss till Sala och det kostar 42 kronor, men när jag ska åka hem så kostar det 45 kronor, hmmm, samma väg hem, det förstår inte jag....billigare åt ett håll, men visst stog det på en skyllt att dom skulle höja priset från och med den 4 januari, men bara åt ett håll!!!!.........eller....:))))

******

I morrn ska jag till V-ås och handla med min dotter Fia.
Vi ska äta gott och bara njuta och titta på kläder och jag smiter nog in på panduro en sväng också;)

******

Hoppas ni har haft en riktig bra dag.

Kramar ;)

2 kommentarer:

Uttan sa...

Var in på Panduro i går det blev dyrt.Det var lite tomt på hyllorna där tyckte jag men de höll på att plocka fram saker.
Vi måste nog ta en sväng till Västerås Vi också i morgon för Vi har en del som måste kompletteras på IKEA.
Trevlig Helg!
Kram!

Leila sa...

Panduro ... vad kul. Köpte du något?
Kram
Leila