fredag 8 januari 2010

Hej!

Idag har jag setat och scrappat lite.
Försökt mig på att gör blommor, hmmm...det är inte lätt.




Sen har jag även försökt att göra nya grattis kort, är inte helt enkelt det heller, men, men......
ni får avgöra om dom är ok....

( inuti)

(framsida)


(baksida)

Så vart dom:)

**********

Sen gör jag även en del måsten också "tvättning" och det finns det ju.......
Men är snart färdig.
Ska börja packa kläder inför Sälen resan, det kan ju behövas om det ska vara kallt.

I morse var det -20 grader kallt här och det har legat omkring det hela dagen lång.
Konstigt egentligen, det som var så varmt innan jul och vi som trodde att det inte skulle bli nån snö och sen smäller det bara till och blir snö och himla kallt, hmmm.....
Fast man kanske inte ska förstå allt... :)
Det är nog lika bäst.....

Ska snart sätta igång med maten och idag står det på
våran meny, fläskfilè, strips, sås och grönsaker.

Ha en bra fredag kväll och sköt om er

Kramar ;)






1 kommentar:

Leila sa...

Vilka fina kort. Snygga som tusan. Blomman är så söt och väntar mig flera sådana även grattis kort.
Ha det gott vännen
Vi hörs
Kram