fredag 29 januari 2010

Hej!

I går orkade jag inte skriva något, var lite trött.
Men idag så skriver jag en liten truddelutt.....

Jag fick en läka tid i går (helt otroligt), men det vart ju bra.
In till Sala, och jag hade laddat upp för att säga till på skarpen att nu VILL JAG HA HJÄLP, men det rann av mig lite för han var så tillmötesgående och förstog :)

Han började med att jag fick en cortison spruta i axeln (ont), det gjorde verkligen ont, det gick ända ner i fingertopparna, men jag gör vad som helst för att få hjälp och få bort det onda...

Ska tillbaka om två veckor igen.

Om inte detta hjälper så blir det ortopeden (operation), sen vet jag inte vad man kan göra mera.
Kanske kapa bort den(skämt)......då försvinner det onda i alla fall, fast då kommer ju fantomen smärtorna istället, hmmm... inte bra något........:)

*****

Idag är jag också hemma från jobbet, tar lite lugnt, natten har varit lång.......
inte bara värk i axel, jag har fler kropps delar som säger ifrån, men det har med sjukdomen i säg att göra, så är det :)

Nog om sjukdomar

*********

Så idag håller jag på att pysslar ihop lite slant, grattis och tack kort (kul).
Jag kan ju inte bara sitta och inte göra någonting, sen tänker jag ta en liten promenad med Freja ute på åkern idag, det ser ut som vädret säger det.
Det är nästa så att man ser solen ;)

Hoppas allt är bra med er:)

"Uttan, jag håller mig borta från all skottning" ;)))
JAG LOVAR
Kramar ;)

2 kommentarer:

Stina sa...

Krya på dig gumman. Inte kul med att ha ont. Kram Stina

Leila sa...

Åh, vad spännande. Nya kort att få titta på.
Vad bra att du tar det lugnt. Ett måste ibland, fast det kan vara tråkigt att inte kunna göra något. Hoppas att det kommer att kännas lite bättre när sprutan har gjort sitt.
Ha det gott vännen
Kram
Leila