torsdag 7 januari 2010

Hej!
Idag har lilla D och jag vart i Sala.
Först skulle jag till tandläkaren igen, så vi träffade stora syster S som skulle sitta barnvakt medan jag var inne i det vita rummet och den hemska stolen....men det går (har tandläkarskräck)

Sen fick vi gå och äta lunch och när man är i närheten av bokia, så klart man smiter in där...hmm
det blir dyrt allt, men jag hittade ju förstås scrapping grejer, igen...inte nog med det så fick jag ett paket med massor av scrapping grejer som jag hade beställt, så nu är det bara att tillverka en massa grejer och se glad ut, kanske får något sålt också, vem vet...
Hoppas det :)

Nu är det bara två dagar kvar, sen är det Sälen nästa, jag längtar.............

Hoppas ni har haft en jätte bra dag,
om inte annat, ha en bra kväll.

Kramar:)

Man ska inte förlita sig på alla vänner...

Inga kommentarer: