tisdag 5 januari 2010


Hej!

Idag har vi varit till V-ås, min kära sambo åkte iväg och inhandlade termobyxor och besiktiga bilen. Och jag S och lilla D var in på panduro, och där tar det tid, hmmm...., finns massor att handla om man har dom pengarna så:)

Men jag lyckades handla upp hela presentkortet på 500 kr, fick lägga till 1.50, ni ser det gick alldeles utmärkt att handla upp dom pengarna + lite till ;)
Men kul är det.

Sen var vi till min gamla foster mamma jag hade förut, fick lite middags fika där, riktigt trevligt, tack H för den trevliga stunden, kram.

Sen bar det iväg hem åt, skynda att laga mat för medan vi var till V-ås så ringde L och undrade om vi inte skulle scrappa lite, och det gjorde vi. Riktigt trevligt. Det vart L, L och jag som scrappade. Kul :)
Ni ska få se sen hur det blir med alla kort.

Hoppas ni har haft en riktig bra dag,
för det har jag haft.

Kramar ;)


Det finns en vän som jag saknar väldigt mycket
Denne betydde väldigt mycket för mig
Det blev både skratt och gråt
Det känns som om denne är på väg bort
Vänner betyder mycket och det är inte många som förstår

4 kommentarer:

Stina sa...

Kram till dig gullegumman.:-)
Stina

Leila sa...

Visst var det trevligt med lite scrapping. Vilken tur att vi kommer att göra om det =). Ska bli spännande och se om det kommer ut kort på det som kommer att bli färdigt.
Fasen så kallt det blivit. Var ut med hundarna och de tyckte det var kallt. Helst hade de haft alla tassarna i luften samtidigt. Så de ville göra ifrån sig snabbt som tur var. Vi hade -26 när jag kollade, och hade jag vetat det hade jag nog inte gått ut.
Ha det gott så ses vi
Kram

Stina sa...

Idag skiner solen och det är inte lika kallt här. Bara -17C. haha...

Kram till dig goa.
Stina

Stina sa...

Haha...ja såklart. Vit ska den va! *fniss*

Kran gumman