fredag 18 juni 2010

Halloj!

Vilket väder det har varit idag, jag som
trodde att det skulle regna som bara den idag, men lika
glad är jag för det, jag vill ju gärna att solen ska lysa.

Vilken otur jag hade igår!
Min nya mobil hamnade i Frejas vatten skål och nu fungerar den inte mera.
Det känns som om jag har kastat pengarna i sjön, fast vatten skålen....
Tråkigt :(

Men idag har det varit riktigt jätte trevligt.
Klocka 11.00 på förmiddagen kom L och Ö och hämtade mig, för vi skulle scrappa nera på mitt
jobb.
Det var riktigt trevligt. Tack L och Ö för skjutsen, ni är riktigt goa :)

Sen kom grannarna på fika, det var också jätte trevligt.
Kul att ni kom över en stund, kram på er S, K och N :)

Och sonens chef kom med en container samtidigt så nu är det dax och kasta skräp igen.
Det behövs med en ur rensning igen. Vi har ju ett helt kök liggande ute på gårn så nu försvinner det, skönt :)

I morrn blir det Västerås med sonen.
Inhandla lite till present boden som vi håller på med.
Min kära sambo ska lägga in golv och P ska bygga en ny trappa till boden, så det är lite som ska inhandlas.
Men sen är det klart :)

Hoppas ni har en trevlig kväll
Kramar :)

Inga kommentarer: