onsdag 9 juni 2010

Hej!

Dagarna går och går, igår kväll var jag fram till byn
och scrappade med tjejerna.
Riktigt trevligt att träffa dom och att göra något tillsammans med några.

Det här kortet gjorde jag i går kväll och på började på detta


ni får se det när det är helt färdigt.



Och idag har jag varit fram till jobbet och käka sopp lunch.
Blomkålssoppa, kavring och till efterrätt saffrans pannkaka, jätte gott.
Dom var så duktiga i köket ( tjej gänget).
Tack för maten!

Sen tog jag i tur med alla varor jag hade beställt till present boden.
Prismärkt allt och det var inte lite, men nu så finns det grejer igen.

Nu väntar jag bara på nästa beställning som ska komma, men nu hinner jag hämta mig lite till dess, för det känns i kroppen att jag har gjort något idag.



Och ARGA snickarn har kommit...nej då,
jag bara skämtade, han verkar snäll den här snickaren.
Han har nu rivit upp i badrummet och ska komma i morgon och fixa till det.
Så det blir nog klart rätt så fort. Skönt.

Nä, nu ska jag titta lite på tv och umgås med min andra hälft.

Ha en bra kväll!
Kramar :)


Inga kommentarer: